Jatketaanko vai muutetaanko vitsi-palstaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

On tullut mieleen, olenko liikaa äänessä vitseilläni tällä foorumilla? Haluaisin nyt kysyä palstalaisilta, täyttääkö nykyinen "Tiedevitsit kiertoon" sisältöineen odotuksia, vai pitäisikö sisältöä kehittää, ja jos pitää, mihin suuntaan.

Annapa äänesi kuuluville.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kiitos jo tähänastisista kommenteista! Tieteellisessä mielessä otos ei ole vielä riittävän kattava, mutta itselleni riittävän suuntaa-antava. Poistun nyt ikuisesti ja pysyvästi tältä foorumilta.
Saatan ehkä joskus "passiivijäsenenä" käydä katsomassa mitä on kirjoitettu, mutta en koskaan enää itse kirjoita kenenkään mieliharmiksi.

Kiitos kaikille, että olen saanut olla mukana! Rakastakaa toisianne!

Vierailija

Tulin vielä kerran käymään. Alku oli tyrmäävä, mutta nyt yli 50% vastaajista haluaisi vitsejä edelleen viljeltämän. "Tieteellisen" vahvistuksen saamiseksi asialle toivoisin vielä 10-20 vastausta lisää.
Jos niidenkin jälkeen myönteisyysprosentti on yli 50, jatkan vitsien vääntämistä "yleisön pyynnöstä". Jos ei, edellinen viestini jää voimaan.

Terveisin Tatsi-Virkkailija

Vierailija
Tarkkailija
Tulin vielä kerran käymään.

Etpä olisi tullut. Tämä ketju on täysin turha.

Mitäpä jos tekisit mielenkiintoisempia asioita, kuten perustaisit vaikka aiheen,
jossa keskustellaan siitä, onko villasukkien kudonnasta hyvä keskustella tiedepalstoilla?

Vierailija

Äänestin vitseihin enemmän tiedepainotteisuutta. Muut vitsit voi laittaa Vapaa sana -osioon. Kivahan vitseja on lukea!

Vierailija

Nyt on tiukat paikat: Jos ensi Sunnuntaina klo 21 "Jatketaan entiseen malliin..." on yli 50%, tulen jatkamaan vitsien kirjoittamista tälle saitille!
Nyt tuo prosentti on "kiikun kaakun" (51% kyllä), eli foorumilaiset ratkaisevat kohtaloni...

Automiehen rukous: "Vaikka kaikki muut minua sortavat, niin onneksi jarrut sentään puoltavat!"

Toope
Seuraa 
Viestejä23157
Liittynyt23.7.2006

Lisää vitsejä vaan. Omat ketjut tietenkin vitseille, niin kuin nykyäänkin.

Tälläkin palstalla on paljon henkilöitä, jotka ottavat tieteensä liian vakavasti. Vitsit ovat aina hyvä keino pudottaa heidät maankamaralle.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

haha, tuo oli tarkkalijan paras vitsi! hänkö muka pystyisi jättämään kokonaisen foorumin taakseen?? hehe, ei onnistu.

HO HO HO!!!

Vierailija
Kale
Kivahan vitseja on lukea!

Niin on, mutta miksi? Miksi nauramme toisen vahingolle? Tai omallemme, vrt. itseironia.

Vierailija
kaapo
haha, tuo oli tarkkalijan paras vitsi! hänkö muka pystyisi jättämään kokonaisen foorumin taakseen?? hehe, ei onnistu.

HO HO HO!!!

Tuo sinun nickisi sopisi paremmin kyllä Branley-wankkerille.

Vierailija

Olen sitä mieltä että tätä "vitsifoorumia" pitäisi kyllä kokonaisuudessaan muuttaa jotta nimike tiede-foorumi olisi edes jollain lailla paikkansa pitävä. Kun palasin yli kuukauden kesälomaltani olin todella yllättynyt - lähes tulkoon kaikki trollit oli poistettu ja keskusteluja pystyi lukemaan ärsyyntymättä. Juuri kun olin kirjoittamassa kiitoskirjettä ylläpidolle niin nämä trollit reinkarnoituivat hieman erilaisilla nimimerkeillä. Jos asiaan ollaan jo kerran puututtu ansiokkaasti niin miksi sitä ei voitaisi tehdä uudestaan, vai johtuiko toiminta pelkästään uudesta kesätyöläisestä?

Vierailija

Tämän saitin äänestys kulkee kyllä nyt niin epäoikeudenmukaisesti kuin moskovalainen hissi:

Yksi tsetseeni painaa nappia ja kymmenen kerrosta tulee alas!

Vierailija

Sunnuntai klo 21 lähenee.

Näillä prosenteilla häivyn vitseineni tältä foorumilta. Yli 50% pitää löytyä...

Entiseltä torikauppiaalta kysyttiin, minkälaisella prosenttikatteella hän myy toreilla tuotteitaan?
Mies vastasi: "Prosenteista en tiiä mittään, mutta kun eurolla ostan ja kahella myyn niin hyvin mie pärjään!"

Vierailija

Se on nyt sitten hasta la vista:

Yli kolmasosa palstalaisista tahtoo minun poistuvan, joten tapahtukoon teidän tahtonne:

hyvästi; good bye; solong; farewell; au revoir; auffiedersehen; adjö; dazvidania; hasta la vista; lagoon, zai tsien; (jatkakaa listaa jotka osaatte!)

PS: Vihonviimeisin juttuni tällä palstalla:

"Kahta en vaihda: Suomen lippu ja Sveitsin verotoimisto!"
- Kimi Räikkönen -

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat