Tuleeko raha rahan luokse?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun minusta tuntuu että kaikki keskivertaista suomalaista rikkaampi voittaa lotossa tai missä arvonnassa hyvänsä kuin vähän keskivertosuomalaista köyhempi ei voita.

Onko tässä mitään perää?

Kommentit (7)

Vierailija

Pitää paikkansa, mutta ei antamassasi esimerkissä. Totta sen sijaan on, että jos sulla on sata miljoonaa rahaa niin sun on naurettavan helppo tehdä sitä miljoona lisää. Sen sijaan tavallinen ihminen ei tee miljoonaa yhtään millään keinolla ikinä. Paitsi sillä lottovoitolla.

Valitettavasti.

Vierailija

harvinaisen yksimielistä...

lottovoitot menevät aina antibranleureille, joilla on yleensä rahahuolia perheenjäsenen lottoriippuvuuden vuoksi. 100 riviä lottoa viikossa, luulisi sillä ainakin kerran elämässä saavan ainakin 5 oikein, ellei jopa sitä seitsemää.

minä olen rikas, palkkani on 40 000 €/kk. lottaan äärimmäisen harvoin, korkeintaan kerran kuussa. pelikoneita minä sen sijaan pelaan kerran viikossa kunnolla. eilenkin hävisin 90 € puolessa tunnissa. kyllä harmittaa eipä raha tällä kertaa tullut rahan luokse. hyvin harmillista, perkele

pörssikeinottelulla olen ansainnut hyvinkin branleja summia rahaa. köyhillä ei ole varaa sijoittaa mihinkään järkevään, joten heillä ei ole mitään mahdollisuutta rikastua nopeasti.

joten, raha tulee rahan luokse. tämä on fakta, jota ei voi kiistää.

mutta muistakaa branleerata päivittäin. se ehkäisee eturauhas- ja kivessyöpää, pitää yllä lihaskuntoa, auttaa painonpudotuksessa, parantaa aerobista suorituskykyä ja mikä tärkeintä, tuntuu erittäin branlelta

Vierailija

muistaakseni voittosuhde on 1/15 000 000 (jotain jäi näköjään mieleen lukiostakin). köyhä ei montaa riviä lottoa osta, mutta rikas väsää "helposti" vaadittavat 15miljoonaa riviä.

Vierailija
JH
muistaakseni voittosuhde on 1/15 000 000 (jotain jäi näköjään mieleen lukiostakin). köyhä ei montaa riviä lottoa osta, mutta rikas väsää "helposti" vaadittavat 15miljoonaa riviä.

haha, luuletko todella rikkaiden (kuten werner the kuudes) vaivautuvan lottaamaan? he saavat lisää omaisuutta pörssikeinottelun avulla, eivät uhkapelin, luulisi sen vähemmänkin älykkäiden tajuavan. mutta ei, JH on antibranleeraava imbesilli.

Vierailija

pääasiahan on päteminen. jos mulla olisi paremmat tulot, niin kyllä ihan vain vittuilakseni köyhille muutaman kerran rahat kotiuttaisin.

Uusimmat

Suosituimmat