mikä on veresi hemoglobiinipitoisuus (mg/l)?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

niin, siinähän se kysymys tulikin. branle branle, branleh.

Kommentit (10)

bosoni
Seuraa 
Viestejä2704
Liittynyt16.3.2005

Kaikkeen tällaiseen sitä tuleekin vastailtua...

Lukioaikana kävin mittauttamassa, ja tulos oli 161g/l.

Myöhemmin jossain yhteydessä otettiin mittaus. Tulos oli laiskan urheilemattoman talven jäljitä n. 150g/l. (sohvaperunan tavallinen tulos)

Jos sorruin (taas) virheeseen, niin tukka varmaan vain oli silmillä, kuten kuva osoittaa...

Vierailija

Mun penikseni on ainakin 200. Sit mun penikseni työntää 300 kg penkistä ja nostaa 100 kg maasta. Mun penis juoksee 4000 m Cooperissa ja on vetänyt 1500 m alle neljän minuutin. Ylppäreissä mun penikseni kirjoitti 8 ällää ja pääsi sisään kaikkiin yliopistoihin tässä maassa hakematta. Mun penikseni on saanu kaikilta ms. Suomi ehdokkailta vuodesta -72 lähtien ja saanut Jennifer Anistonin raskaaksi... Kerron lisää mun peniksestäni seuraavassa vertailutoikissa.

Vierailija
Rollerball
Mun penikseni on ainakin 200. Sit mun penikseni työntää 300 kg penkistä ja nostaa 100 kg maasta. Mun penis juoksee 4000 m Cooperissa ja on vetänyt 1500 m alle neljän minuutin. Ylppäreissä mun penikseni kirjoitti 8 ällää ja pääsi sisään kaikkiin yliopistoihin tässä maassa hakematta. Mun penikseni on saanu kaikilta ms. Suomi ehdokkailta vuodesta -72 lähtien ja saanut Jennifer Anistonin raskaaksi... Kerron lisää mun peniksestäni seuraavassa vertailutoikissa.

Onpas sinulla sangen lahjakas penis.
Sopisimmeko treffit neiti Vulvan kanssa?

Maalaisjärki
Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006
tavu
intissä vuosia sitten, taisi olla vajaa 3200

juoksin kymppiluokan kuupperissa 3000m. Tosin kylmiltään, syksyllä, ja tihkusateessa shortsit päällä. Vähän tuntui kuin reidet olisi ollut hieman tunnottomat pinnasta. =)))

Arvot taisi olla amisaikoina 178.

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Vierailija

Taitaa olla jotain reilu 150 nykyään. Sairastelin tuossa vähän aikaa sitten mikrosytääristä anemiaa, sillon hB oli "parhaimmillaan" 82.

Uusimmat

Suosituimmat