tekiko Eniro ihmeen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

En kuitenkaan ymmäärrä millä tavalla tämä toimii. Jos joku tietää, niin kerrotkoon mulle se! Eniro - Henkilöthakuun registeröytyminen. Eli lähetin sen tekstiviestin ja sitten nettiselain automaattisesti avasi sivun, jossa mä olen jo kirjautettuna sisällä Hetken kuluttua sain tekstarin, jossa oli tunnukset.
Mistä ne tiesi minkä tietokoneen ääressä istun? Ok, jos he paikansivat mun kännykän sijainnin, niin kuitenkin huoneessa oli yli 10 tietokonetta. Mitä tapahtuisi jos kaikilla olisi ollut sama eniron nettisivu auki?
Minä en ymmärrä millä tekniikalla ne sai minut kirjautuneksi näin!

Eli jotta kaikki ymmärtäisi mistä puhun, niin laitan linkin:
http://fi01.coinlet.com/coinlet/coinlet ... f0ca226563

Miten tämä taikatemppu toimii?

Kommentit (6)

Vierailija

Jos olet aikaisemmin käyttänyt jotain eniron palvelua samalta koneelta niin nillä taitaa olla IP-osoitteesi tallessa.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Dostoevsky_

Mistä ne tiesi minkä tietokoneen ääressä istun?

Ne on tarkkailleet suo jo pitkään. Sulla taitaa olla uudempi näyttö?
Niiden kaiuttimissa on mikrofonit ja joissakin malleissa kamera. Ne valvoo kaikkea mitä sä teet. Ne tietää kaiken

Mutta oikeasti: Kun tilasit viestin, niin kirjoitit siihen viestiin numeron, joka oli arvottu etukäteen juuri sinun lataamallesi sivulle - ei muille. Näin kun eniro saa viesti, jossa on tuo maaginen numero, niin selain saa tiedon siirtyä eteenpäin. Yksinkertaista.

Vierailija
Egazim
Jos olet aikaisemmin käyttänyt jotain eniron palvelua samalta koneelta niin nillä taitaa olla IP-osoitteesi tallessa.

Mitä palvelua? Eniron karttahakuako? Sitähän melkein kaikki siellä luokassa käyttivät omalla koneellaan. Emmä muuta tehnytkään... Nii ja äippäkin kävi registeröimässä kotona. Ko eniro on ollut ekaa kertaa hänen koneella auki. Sama temppu siinä kävi

Jyde
Seuraa 
Viestejä594
Liittynyt29.8.2005
Volitans

Mutta oikeasti: Kun tilasit viestin, niin kirjoitit siihen viestiin numeron, joka oli arvottu etukäteen juuri sinun lataamallesi sivulle - ei muille. Näin kun eniro saa viesti, jossa on tuo maaginen numero, niin selain saa tiedon siirtyä eteenpäin. Yksinkertaista.

Kunhan yritän joskus olla asiallinen...

Vierailija
Volitans
Dostoevsky_

Mistä ne tiesi minkä tietokoneen ääressä istun?

Ne on tarkkailleet suo jo pitkään. Sulla taitaa olla uudempi näyttö?
Niiden kaiuttimissa on mikrofonit ja joissakin malleissa kamera. Ne valvoo kaikkea mitä sä teet. Ne tietää kaiken

Hyvä vastaus! Kiitos Volitans! Yksinkertaistahan se on Ei mulle mieleen tullut tätä.

Uusimmat

Suosituimmat