laskeeko suuri penis miehen älykkyyttä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

en tunne ketään menestynyttä miestä, jolla on iso penis. sen sijaan pienimunaisia menestyjiä tunnen runsaasti. eikö iso penis ja älykkyys voi olla samassa miehessä?

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Ei. Aivan kuten isorintainen nainenkaan ei voi olla älykäs. Juju on siinä, että suuren peniksen / suurten rintojen kasvattaminen vie energiaa aivojen kehitykseltä.

Not. Miten muuten olet päässyt mittailemaan kaikkien tuntemiesi menestyvien miesten peniksiä?

Vierailija
Scylla
Not. Miten muuten olet päässyt mittailemaan kaikkien tuntemiesi menestyvien miesten peniksiä?

no, nakuskoopilla tietenkin. röntgenkuvausten periaate, mutta nakusäteet eivät läpäise ihoa.

Vierailija
bdbdbd
Ei laske. Itse olen tästä todiste.

niin, olet vain kyllin tyhmä luulemaan olevasi poikkeustapaus. kerrohan, kuinka pitkä peniksesi on juhlakunnossa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
tietää
Jolla on iso, ei tarvitse älyä, saadakseen naisia, tai jotain

Kyllä tarvitsee, sosiaalista älyä nyt ainakin. Vai meinaatko, että ison omaava mies menestyy hyvinkin naisrintamalla vain avaamalla sepaluksensa ja kysymällä "kiinnostaisko neitiä 25 senttinen?". Eipä taida tuolla tavalla saada kuin käsilaukusta päähän ja ahdistelysyytteen. Siinä vaiheessa kun sukuelinten ominaisuuksia aletaan mittailla, karsinta on tehty ja voittaja valittu.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
kaapo
Scylla

no, nakuskoopilla tietenkin. röntgenkuvausten periaate, mutta nakusäteet eivät läpäise ihoa.

Et sitten ole keksinyt nerokkaalle laitteellesi mielekkäämpää käyttöä kuin tarkkailla jotain pönäköitä sikariukkoja. No mikäs siinä, meitä on moneen junaan.

Vierailija
Neutroni
Vai meinaatko, että ison omaava mies menestyy hyvinkin naisrintamalla vain avaamalla sepaluksensa ja kysymällä "kiinnostaisko neitiä 25 senttinen?". Eipä taida tuolla tavalla saada kuin käsilaukusta päähän ja ahdistelysyytteen.

pitääpä kokeilla

Vierailija
Neutroni
kaapo
Scylla

Et sitten ole keksinyt nerokkaalle laitteellesi mielekkäämpää käyttöä kuin tarkkailla jotain pönäköitä sikariukkoja. No mikäs siinä, meitä on moneen junaan.

niinhän meitä taitaa olla. miksi muuten suomessa olisi niin paljon junia kuin on?

olen muuten tarkkaillut myös pummeja, rekkakuskeja ja muita äylykkyyttä vaatimattomien alojen edistajia. pummien peniksiä en tosin löytänyt, mutta kaipa heilläkin iso oli ennen kuin alkoholi pilasi heidän peniksensä...

Maalaisjärki
Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006
kaapo
en tunne ketään menestynyttä miestä, jolla on iso penis. sen sijaan pienimunaisia menestyjiä tunnen runsaasti. eikö iso penis ja älykkyys voi olla samassa miehessä?

Hä? Mitä? Mä nyt en oikein ymmärtäny?

(Jotkut saattaa tajuta vitsin... Mutta niillä on pienet munat..)

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Vierailija

NIIN, tästä Vanhasen Tatu tykkäisi:

SE oli se neekeri viiskytluvulla kun kiertyi
munat akselin ympärille Huutokosken asemalla
kun meni tuoalettiin. Hätäjarrutushan
siitä tuli

Vierailija
bdbdbd
Ei laske. Itse olen tästä todiste.

eikö tuo voi tarkoittaa sitä, että omaa pienen munan eikä silti ole menestynyt?

Veri pakenee aivoista erektion aikana, joten miksei tuossa jotain perää voisi olla

Vierailija

Selväähän se on. Kun iso vehje on seisokissa, kaikki veri pakenee päästä, aivosolut kärsivät hapenpuutteesta ja kuolevat.

Vierailija

TODISTETTU; älyn jättiläinen Ruben Stiller
perusti "Pienimunaisten miesten kerhon" , "Clubben för
männer med småll kickel" tässä taannoin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat