Savor on juoppo, joka häiriköi ravintolassa..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Järjestyksenvalvojillakin on oikeus työrauhaan. Savor on se pieni pojankolli jonka kivekset eivät ole vielä laskeutuneet. Savor riehuu ja ryyppää juopuen omista jutuistaan. Kukaan ravintolassa ei tee asialle mitään, koska ihmiset vaihtavat ravintolaa. Vaihdan kanavaa tuota pikaa, Savor on tuhonnut, pilannut ja oksentanut ruokaani niin monesti, että jos häirikköä ei saada kuriin...

Osaan valmistaa sähköisenpommin, joka tuhoaa Savor-tiede-jutut.

Kommentit (4)

Vierailija

Mielestäni hän on ainoa jolla on oma näkemys asioista, toisinkuin valtaosa seuraa perinteisempiä linjoja kuten esim wikipedian antamia oppeja (sekään ei aina ole oikeassa).

josta syystä amerikkakin olisi jääny löytämättä, jos ei olisi ollu erästä uhkarohkeaa toisin ajattelijaa.

Vierailija

Älkää tuhlatko ruutianne paskaan.

Tämäkin viestiketju tullaan jossakin vaiheessa poistamaan kokonaan..

SIIS POISTAMAAN, ei lukitsemaan.

Vierailija
risat
Järjestyksenvalvojillakin on oikeus työrauhaan. Savor on se pieni pojankolli jonka kivekset eivät ole vielä laskeutuneet. Savor riehuu ja ryyppää juopuen omista jutuistaan. Kukaan ravintolassa ei tee asialle mitään, koska ihmiset vaihtavat ravintolaa. Vaihdan kanavaa tuota pikaa, Savor on tuhonnut, pilannut ja oksentanut ruokaani niin monesti, että jos häirikköä ei saada kuriin...

Osaan valmistaa sähköisenpommin, joka tuhoaa Savor-tiede-jutut.

Risat...Savor on ok, trolli siinä niinkuin sinä tai minä, humoristinenkin. Anna kaikkien kukkien kukkia...

Vierailija

Minulla on sado-masokistinen suhde Savoriin. Minä Piiskaan Savoria sähköisellä ruoskalla ja Savorilla laajenee/kutistuu/lopuksi räjähtää käpertyen taas pieneksi kalakukoksi.

Minä rakastan Savoria, Savor minua omalla sairaalla tavallaan. Tiedättekö miltä tuntuu työntää se kuumaan kalakukkoon? Sormihan siinä palaa ja sattuu pipiin.

Olen Savorin kanssa suunnitellut eroottista kirjaa. Aiheena olisi esittää maailmankaikkeuden luonne seksuaalisten aktien välityksellä.

Esim. Mustanaukon vetovoima on niin suuri, että se voi imaista jopa ison mac-lite-lampun itseensä tuosta vain

Uusimmat

Suosituimmat