"Epäpätevä ja nolla";)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

"Epäpätevä ja nolla" sanoi Ranskan Chirac Tuomiojasta,
vuoden 2012 sossujen ykkösehdokkaasta presidentiksi.

Hyvä noin, säästyi "BUSHMAN" sanomasta

Jos Ekistä pressa tulee 2012, BUSHMAN lähtee maasta

Kommentit (10)

Vierailija

Bushman taitaa olla niin tyhmä,että luule presidentin johtavan tätä maata .Ihan yleisenä krittiikkinä sinulle:Lopeta noiden typerien juttujesi kirjoittaminen luulen,että ketään ei kiinnosta ne .

Vierailija
Astraal
Bushman taitaa olla niin tyhmä,että luule presidentin johtavan tätä maata .Ihan yleisenä krittiikkinä sinulle:Lopeta noiden typerien juttujesi kirjoittaminen luulen,että ketään ei kiinnosta ne .

SINÄKIN luit ja vastasit

Katsotaanpas nyt tätä Tuomiojaa kansainvälisesti:

- Arabien nuolija, viimeksi moitti Gideon Bolotowski.

- Samaa sossukaartia olevaa Haloskaa ei kutsuta
ankarista yrityksistä huolimatta Bushia tapamaan,
eikä Bush tule vaikka käy Baltian maissa.
Tärvelleet suhteemme maailman tärkeimpään
maahan

- Kumpikin tästä ex-pariskunnasta on tehnyt mahtavaa
vahinkoa maalleen, Haloska höpertelemällä YK:ssa
ja miinapuheissaan, Tuomioja liikkumalla ruokkoatto-
mana maailmalla typerää "rauhanpuolustajien"
merkkiä rintapielessä kantaen ja kassia roikottaen.
Parturia ei ole nähnytkään ?

EN yhtään ihmettele Chiracin lausuntoa

( Saattoi osaltaan tietenkin johtua siitä, josko Tuomioja
ei puhu ranskaa ( ? )

MUTTA, kommenttisi osoittaa, ettei sossuja saa tässä
maassa arvostella, Meksikossakaan sosialistit eivät
tyydy vaalin tuloksiin, vaan riehuvat kuin marakatit.
Suurvallan johtaja Bushia sen sijaan saa solvata mitä
karkeammin

Vierailija
Astraal
Bushman taitaa olla niin tyhmä,että luule presidentin johtavan tätä maata .

Mitä maata? Ranskastako kirjoitat?

Ihan yleisenä krittiikkinä sinulle:Lopeta noiden typerien juttujesi kirjoittaminen luulen,että ketään ei kiinnosta ne .

Äläs nyt. Bushmanilla on monesti ihan hyviäkin pointteja. Suorasukainen ulosanti vain häiritsee eräitä tahoja, jotka mielummin hyssyttelisivät näistä asioista.

Vierailija

bushman on mielestäni palstan asiallisin henkilö, joka sanoo mielipiteensä turhia kiertelemättä. erkki on kiva tyyppi, ainaki piirretyssä nimeltä itse valtiaat. minä ainakin äänestän tuomiojaa seuraavissa presidentinvaaleissa. siis jos hän vaivautuu ehdokaaksi...

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
BUSHMAN, long time no see
"Epäpätevä ja nolla" sanoi Ranskan Chirac Tuomiojasta,

Chirac kiistää sanoneensa tuollaista.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Tuomioja ON epäpätevä ja nolla!

PS: En ole tämän foorumin aktiivisimpia käyttäjiä, mutta BUSHMAN on minunkin mielestä asiallinen, suorasukainen ja hauska persoona.

Vierailija

Bushman rules. Chirakki ei ole perunut puheitaan. Muut peennuolijat koittaa pyöristellä chirakin sanomisia.

[size=150:2a1sibav]Vaikka voissa paistaisi, Tuomio ja Erkki on kyykäärme, joka pukeutuu verkkosukkahousuihin. Tuomioja on kyyn imijä[/size:2a1sibav].

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Minustakin Suomen Presidentin asema on Erkki Tuomiojan tasoiselle ulkopolitiikan tuntijalle liian vaatimaton pesti. Paremmin hän sopisi johtamaan Euroopan Unionia, joko sen ulkopolitiikkaa tai puheenjohtajana.

Berlusconin jälkeen Italiakin alkaa päästä sille kuuluvaan asemaan kv. politiikassa. Tuo Chiracin sanomaksi väitetty lause, jonka julkaisi minulle tuntematon ranskalaislehti, sopisivat kyllä Berlusconin suuhun. Silloin niille naureskeltaisiin. Italian ulkomisteri kutsui koolle kymmenen viisaan miehen ryhmän saamaan vihdoinkin sovun aikaan EU:n perustuslaista. Meidänkin Mooses pääsi siihen. En ole varma millä ansioilla. Tuomioja olisi siihenkin tehtävään sopinut paremmin.

Nyt Suomen puheenjohtajakaudella Eki on tietysti vähän räjähtäneen näköinen. Joutuu varmaan valvomaan yökaudet huolehtiessaan kansansa eduista ja velvollisuksistaan antaumuksella, piittaamatta omasta hyvinvoinnistaan. Hänet on Suomi-äiti valinnut uhrikseen maailmanhistorialle.

Lierikki Riikonen

Uusimmat

Suosituimmat